Polisi Refund

  • Sekiranya layak, refund akan dibuat dengan menggunakan kaedah pemberian STORE CREDIT sahaja.
  • Pihak kami tidak dapat memberi refund dalam bentuk wang tunai.
  • STORE CREDIT yang diterima, boleh digunakan untuk membeli dan membuat bayaran bagi pesanan lain di platform kami pada bila-bila masa sahaja.
  • Refund hanya dibenarkan untuk kes-kes berikut:
    • Produk yang telah dibayar, tetapi ketiadaan stok.
    • Produk yang dihantar mempunyai kerosakan fizikal (rujuk polisi buku rosak di sini), dan pelanggan tidak bersetuju untuk menerima gantian one-to-one.
    • Pelanggan tersilap membuat bayaran sebanyak dua kali untuk order yang sama.
  • Pelanggan boleh diberi pilihan untuk membeli produk yang tersilap hantar dengan tambahan 10% diskaun. Sekiranya pelanggan tidak berminat untuk membeli produk tersebut, ianya boleh diposkan semula kepada kami. Kos penghantaran semula kepada kami akan dibayar dalam bentuk STORE CREDIT kepada anda. Anda hanya perlu memaklumkan kepada pelanggan supaya menghantar salinan resit atau invois bayaran perkhidmatan courier melalui emel.
  • Proses refund akan mengambil masa antara 2 ke 4 minggu.
  • Untuk sebarang masalah dan pertanyaan berkaitan order yang tidak dinyatakan di sini, anda bolehlah menghubungi pegawai khidmat pelanggan kami secara terus melalui panggilan telefon (tertakluk kepada waktu operasi pejabat), Whatsapp, atau emel sahaja ke sales@mylitto.com.my