Polisi Penghantaran Semula

Syarat Pengembalian Semula

Pelanggan mempunyai 7 hari dari tarikh penerimaan barang untuk mengembalikan semula / return barangan atau produk yang telah rosak.

  • Cara mengembalikan barangan / produk yang rosak

Pergi ke page Hubungi dan isikan borang. Pastikan juga anda upload video atau gambar produk yang telah rosak tersebut sebagai bukti. Berikan juga nombor order anda (boleh didapatkan di emel anda).

  • Kos Penghantaran Semula : (pastikan anda mempunyai salinan resit penghantaran )

Kos penghantaran semula barangan yang rosak akan ditanggung oleh pihak pelanggan terlebih dahulu dan kami akan refund semula sebanyak maksimum RM5 sebagai kos penghantaran, tetapi pastikan anda mempunyai salinan resit penghantaran sebagai rujukan. Pihak kami akan membuat penghantaran semula produk atau barangan kepada anda dalam 1 hingga 14 hari bekerja. Untuk maklumat lanjut dengan pantas, anda boleh whatsapp kami di talian 019-217 5022.

  • Berapa lamakah proses penghantaran semula ini?

Kami akan mengambil minimum 14 hari bekerja dari tarikh kami menerima semula barangan/produk dari anda.

WARANTI INI DIKIRA TERBATAL SEKIRANYA :

Kerosakan kerana kecuaian, penyalahgunaan, kemalangan, pengubahsuaian, gangguan, perubahan atau pemasangan yang salah yang bukan berpunca dari pihak kami sendiri.